??

Jag skrev ett inlägg förut som inte syns! Det var dåligt!!

Jaja, idag har jag inte gjort så mycket förutom gjort stallet och så. Sambi förvånar fortfarande! Hon gå hur bra som helst just nu! Shit asså!! Kanske skulle starta en dressyr med henne snart? Måste dock försöka plugga in ett dressyrprogram först, hur det nu ska gå? ;)
Kingen ska vi inte prata om hur han gick! Usch skäms nästan, red så j*vla dåligt och han blev bara spänd, spänd och åter spänd! Han har lätt för att spänna upp sig när jag inte rider "ordentligt" så jag får ta mig i kragen och rida bättre imorgon!!

Nu ska jag titta lite på tv, sen blir det duschen och sängen!
Ha en trevlig kväll!!

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0