Tävlingar.

Jag och bra uppdatering går inte ihop. ;) Men ska försöka bli bättre nu när det är sommar och allt!

Just nu sitter jag och kollar lite tävlingar som jag funderar på att anmäla till. Fast det är mest pay and jumper just nu, men det spelar ingen roll för mig tycker inte jag. Huvudsaken är att man får komma ut. :)

Dom här tävlingarna ska jag änmäla till:

Binneberg 3 Juli Sambi
Myråsen 5 Juli Kingen
Myråsen 12 Juli Sambi

Lokal Myråsen 21 Juli
Sambi
Lokal Myråsen 22 Juli Kingen

Skövde 31 Juli Kingen
Myråsen 2 Augusti Sambi
Lokal Mariestad tre dagars 3 Augusti Kingen

Det är några som jag planerat in just nu. :) Kanske blir någon mer i Binneberg om tiden finns. :) Och jag åker bara med en häst i taget då vi inte får köra två i väran transport, plus att jag oftast åker själv! :)

Nu håller det upp från regnet ute så jag ska skynde mig ut och rida Sambi, hann inte med henne innan det började regna. ;)

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0