Nationaldag!

Idag är det 6 juni och Sveriges nationaldag! Det är sedan några år tillbaka röddag denna dagen. Vilket jag tycker är helt onödigt.

Menmen nog om det! Idag så skulle en kompis kommit hit och ridit med mig, men som vanligt slutar det alltid med att hon inte kan. Det är så störande när hon själv hör av sig och frågar och sen säger att hon inte kan!
Det är inte första gången utan typ 1000000 gången. Fattar inte hur jag kan gå med på det varje gång? Kanske är i desperat ridsällskap? Jag har ingen aning. :/

Känner att det här inlägget blir ett klagoinlägg, men ibland måste man!

Nu ska jag iallafall ut och mocka i stallet, vi har fortfarande våra hästar inne då vårat bete har växt upp så bra än, sen blir det att rida. Kunde redan ha ridit och det men när man tror att ens kompis ska komma så blir det väldigt sent! Ne jag ska sluta klaga nu!




// Elin


Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Ja det är ju smart det med :)

2012-06-06 @ 20:19:53
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0